לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

"אתם עושים עבודת קודש"

בתמונה: עו"ד נועה שיין וניצול השואה נחמיה אלדרמן

את תחושת הסיפוק מהסיוע לניצולי השואה במיצוי זכויותיהם ושיפור חייהם, שואבים יועצי הזכויות שלנו מדי יום ביומו. אנחנו שמחים לשתף אתכם במכתב מחמם לב ומרגש, שקיבלה עו"ד נעה שיין, יועצת זכויות בעמותה, מישראל ונעמי אדלרמן, בנו וכלתו של נחמיה, ניצול שואה בשנות התשעים לחייו, שקיבל בסיוע העמותה, הטבות בשווי של אלפי שקלים!

לכבוד עמותת אביב לניצולי השואה.

ברצוננו להודות לעמותת אביב לניצולי השואה ולעו"ד נעה שיין במיוחד. פנינו לעמותה לקבלת מידע ולבדוק מה מגיע לנחמיה שהוא יליד פולין, ניצול שואה שעבר 8 מחנות כולל אושוויץ בירקנאו ואיבד את כל משפחתו פרט לאחותו.
הוצע לנו להגיע לנקודת זכות בקריית אונו לפגישה ללא תשלום עם עו"ד נעה שיין. פגשנו את נעה שהשרתה עלינו מהרגע הראשון שלווה וביטחון. הקשבנו לכל מילה שלה, הבחנו במקצועיות שלה ובידע הנרחב, הרגשנו שנעה נתנה לנו יד וליוותה אותנו לאורך התהליך המאתגר.
נעה ענתה לנו על שאלות בכל עת והקדישה מזמנה לסייע לנו בהבנת הטפסים ובמילואם.
באחת הפעמים הגיע גם נחמיה לפגישה וראינו את האור בפניה של נעה במהלך הפגישה כשדיברה עם נחמיה. פגשנו בנעה מספר פעמים והתכתבנו במייל בלי סוף. הגענו עם ציפיות לא גבוהות. לא הצלחנו להבין מכל הפרסומים, מה מגיע לנחמיה ומה הוא עשוי לקבל, הן מהפולנים והן מהגרמנים. היינו קטני אמונה. בזכותכם ובזכותך נעה, קיבלנו מענקים וקצבאות הן מהפולנים והן מהגרמנים. אתם עושים עבודת קודש תודה תודה תודה!
בכבוד בהערכה ובברכה,

נעמי וישראל אדלרמן (הבן של נחמיה)

 

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן