לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

פעילות העמותה

מוקד סיוע טלפוני - 5711*

מוקד הסיוע הטלפוני של העמותה פועל 24/7 בכל ימות השבוע ונותן מענה לכ-8,000 פניות בכל שנה, ללא כל תשלום. 

המוקד הוא הוא שדרת הפעילות המרכזית של העמותה שמרכזת את מרבית הפניות שמגיעות מדי יום לעמותה ומנווטת את הטיפול בהן באמצעות דרכי הסיוע השונות של העמותה. 

יועצי הזכויות של העמותה עונים לשיחות שמתקבלות במוקד ומתאימים את הסיוע במיצוי זכויות לכל פונה באופן אישי. ובחלק מהמקרים מעבירים להמשך טיפול בפרויקטים השונים. 

תכנית הנגשה

העמותה מנגישה את הסיוע במיצוי זכויות לאזרחים ותיקים בכלל ולניצולי שואה בפרט, בבית ובקהילה. השירות ניתן על ידי יועצי הזכויות של העמותה בסיוע המתנדבים שלנו בביקורי בית בהם ניתן ייעוץ, ליווי וסיוע במילוי טפסים ובקשות שונות. יועצי הזכויות ימשיכו במעקב אחר הבקשות ובליווי צמוד לאורך כל התהליך עד למימוש מכלול הזכויות.

תכנית ההנגשה מפעילה גם מערך ייחודי של ימי מיצוי זכויות לניצולי שואה במרכזי יום, בתי אבות, דיור מוגן ועוד. יועצים ומתנדבים ממלאים עם ניצולי השואה דפי איסוף מידע להמשך טיפול וסיוע של יועצי הזכויות. 

נקודות זכות – מרכזי מיצוי זכויות בקהילה

מיזם נקודות זכות שהוקם בשנת 2014 בשיתוף אשל ג'וינט ישראל, פועל בערים שונות ברחבי הארץ בשיתוף רשויות מקומיות וארגונים חברתיים. בנקודות הזכות ניתן לניצולי השואה יעוץ אישי ומקצועי של עו"ד מומחה בזכויות ניצולי שואה בארץ ובחו"ל. השירות ניתן ללא כל תשלום.

עורכי הדין של העמותה מסייעים לניצולי השואה במיצוי זכויותיהם מול כל הגורמים בארץ ובחו"ל וממשיכים בטיפול ובמעקב עד לסיום התהליך כולו. 

העמותה מפעילה נקודות זכות בשיתוף רשויות מקומיות וחמש נקודות זכות על אזוריות: בצפון הארץ בחיפה, במרכז הארץ בתל-אביב ובמושב מזור ובדרום הארץ באשקלון. 

 

מערך ההדרכה של אביב

העמותה מפעילה מערך הרצאות מקצועי מאז הקמתה. את ההרצאות מעבירים עורכי דין מומחים בתחומם.
עד כה השתתפו אלפי אנשי מקצוע, ניצולי שואה, בני הגיל השלישי ובני משפחה מטפלים, במאות הרצאות שהעברנו לאורך השנים בחינם ללא כל תשלום. 

ההרצאות שלנו:

סקירה ועדכונים חדשים של מכלול זכויות ניצולי השואה מכל הגורמים  בארץ ובחו"ל . 

כללי" עשה ואל תעשה" לצרכנות מוגנת, תמרורי אזהרה, ומה לעשות במקרה של עסקה לא הוגנת.

זכאות מבוטחי קופת חולים, מתי יש להפעיל את הביטוח הסיעודי וכיצד נערך להגשת התביעה?

חשיבות עריכת ייפוי כח מתמשך. הבטחת עתידנו הרווחתי, הבריאותי והכלכלי לאחר אובדן הכשירות.

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן