לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

צועדים למען החיים

מאות אנשים השתתפו ב"מצעד למען החיים"- מצעד תמיכה והזדהות עם ניצולי השואה שהתקיים בכיכר הבימה בערב יום השואה האחרון. זו השנה הרביעית בה מתקיים המצעד ביוזמת עמותת אביב לניצולי השואה, השנה השתתפו בה הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, הזמרת קורין אלאל, סגנית ראש עיריית תל-אביב גב' מהרטה ברוך רון, אנשי ציבור, ניצולי שואה ואזרחים שביקשו לתמוך ולהזדהות בניצולי השואה.
המצעד נפתח בעצרת מרגשת בכיכר הבימה, בהנחיית השחקן אורי גוטליב.

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שהשתתף במצעד נשא דברים. "לו היתה מדינת ישראל קיימת שנים לפני השואה, אפשר שהתוצאות היו נראות אחרת. ניצולי השואה הם התמרור שמראה לנו את הדרך קדימה", אמר גנץ. ניצול השואה מר שלמה אדלר, דיבר על החשיבות בהנצחת השואה וסיפר למשתתפים כי הוא ורעייתו קיבלו מעמותת אביב לניצולי השואה סיוע במיצוי זכויות ששיפר באופן משמעותי את איכות חייהם.

מנכ"לית עמותת אביב לניצולי השואה עו"ד אביבה סילברמן ציינה כי בשנים האחרונות נעשו צעדים משמעותיים לטובת ניצולי השואה בישראל, אך למרות זאת צוות העמותה פוגש מדי יום ניצולי שואה שאינם ממצים את זכויותיהם וזקוקים לסיוע של העמותה על מנת לקבל את כל הזכויות המגיעות להם.. בין הצועדים היו גם חברי הכנסת לדוגמא: דב חנין (יו"ר השדולה למען ניצולי השואה בכנסת) סגן שגריר ארה"ב ונציגים משגרירויות גרמניה ואוסטרליה. המצעד זכה לחשיפה תקשורתית גדולה מאוד בערוצי הטלוויזיה השונים, בתחנות הרדיו, בעיתונות הכתובה ובאתרים שונים. לצפייה בראיון עם ניצול השואה שלמה אדלר וסיקור המצעד במבט לחדשות,

ערוץ 1, לחצו כאן או צפו בסרטון מטה

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן