לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לראשונה: "המצעד למען החיים" המסורתי של עמותת אביב לניצולי השואה,אשר פותח את אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יתקיים ביום שני, 20.4 בשעה 16:00, אך הפעם כעצרת וירטואלית ללא קהל, ויועבר באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של ישראל היום ובדף הפייסבוק של אביב לניצולי השואה, לאלפי צופים בארץ ובעולם.

מדי שנה, בערב יום השואה, מתקיים בתל-אביב "המצעד למען החיים" – מצעד תמיכה והזדהות עם ניצולי השואה, שעורכת עמותת אביב לניצולי השואה. המצעד נפתח בעצרת בכיכר הבימה בהשתתפות מאות בני נוער, צעירים, אנשי רוח וניצולי שואה. בשל הנחיות משרד הבריאות, העצרת המסורתית תועבר ללא קהל ותתקיים במתכונת מיוחדת במרכז ברודט לתרבות יהודית בת"א, בהשתתפות, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אברהם גרנט, הזמר והשחקן מוקי, בנו פרידל, אמן, ניצול שואה, שישא דברים כנהוג בתקופת הקורונה, מביתו ומייסדת עמותת אביב לניצולי השואה, עו"ד אביבה סילברמן. את הטקס ינחה השחקן, זמר ואיש הרדיו אורי גוטוליב.

עו״ד אביבה סילברמן, מייסדת עמותת אביב לניצולי השואה :"במהלך השנה כולה אנו מגוייסים למען זכויות ניצולי השואה, ובערב יום השואה והגבורה אנו מתאחדים יחד עם כל עם ישראל, ברצון לעטוף את ניצולי השואה באהבה. השנה לראשונה, ניצולי השואה לא יזכו לחיבוק חם של החברה בישראל ביום הזיכרון לשואה ולגבורה. הם לא ישתתפו בטקסים ולא בזיכרון בסלון, והמשפחה המורחבת לא תוכל לספק להם כתף תומכת ביום קשה זה. אך אנו בעמותת אביב לניצולי השואה, נשמיע את קולם באמצעים טכנולוגיים ויחד עם כל עם ישראל נשלח להם תמיכה ואהבה".
כל שירותי עמותת אביב לניצולי השואה ניתנים ללא תשלום. ניתן לפנות אל העמותה לקבלת סיוע בטלפון: 5711

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן