לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

העצרת המסורתית של עמותת אביב לניצולי השואה "למען החיים"- עצרת תמיכה והזהות עם ניצולי השואה, אשר פותחת את אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, תתקיים השנה בהשתתפות ניצולי שואה ותשודר באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של "ישראל היום" בהשתתפות הזמר עברי לידר, העיתונאי רוני קובן ומשתתפים נוספים.

יום רביעי, 7.4.21, שעה: 18:00

מדי שנה, בערב יום השואה, מתקיים בכיכר הבימה בתל-אביב "המצעד למען החיים" – מצעד תמיכה והזדהות עם ניצולי השואה, שעורכת עמותת אביב לניצולי השואה. בשל משבר הקורונה הפך המצע בשנה שעברה ל"עצרת וירטואלית" ללא קהל וגם בשנה זו, בשל המגבלות הקיימות לא יתקיים המצעד המסורתי, אך הודות לתו הירוק, תתקיים העצרת בהשתתפות ניצולי שואה בדיור מוגן עד 120 בתל-אביב ותשודר באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של ישראל היום, כדי שהציבור הרחב יוכל להביע תמיכה והזדהות עם ניצולי השואה, הגיבורים שלנו ששרדו את הרע מכל ועברו בגבורה מעוררת הערצה גם את השנה הקשה והמורכבת שעברה עלינו.
בעצרת אותה ינחה כמידי שנה השחקן אורי גוטליב, ישתתף הזמר עברי לידר שיבצע את שיריו "מישהו פעם" ו"זכיתי לאהוב". יישאו דברים: העיתונאי ואיש הטלוויזיה רוני קובן ומנכ"לית עמותת אביב לניצולי השואה, גב' אורלי סיון.

במהלך העצרת יוקרנו שלושה סרטונים שיציגו שלוש ניצולות שואה מופלאות – יהודית ירושלמי טריס, איריס מיימון וצרנה פוקס, שמספרות  עם בני משפחתן על הניצחון האישי שלהן.
אורלי סיון מנכ"לית העמותה: "השנה האחרונה היתה שנה קשה ומאתגרת עבור ניצולי השואה שנכפה עליהם סגר וריחוק חברתי. כעת שוב אפשר לחבק ולעטוף את ניצולי השואה באהבה ולספק להם כתף תומכת ביום קשה זה, אנו קוראים לכל הציבור לדאוג לשלומם של ניצולי השואה ביום קשה זה, לבקר אותם, לתת להם כתף תומכת ויחד עמם לצפות בעצרת "למען החיים", כדי לשלוח את אהבתינו ותמיכתנו לכל 180 אלף ניצולי השואה בישראל. אנו מקווים כי בשנה הבאה נוכל לחזור ולערוך את המצעד במתכונתו "החיה" והישנה ולהמשיך לצעוד יחד עם ניצולי השואה.
בתוך כך, עמותת אביב לניצולי השואה מזמינה את הציבור הרחב להצטרף לאתגר "אלבום הניצחון של ניצולי השואה" שמטרתו להעצים את החיבור הבין דורי – מצטלמים עם סבא וסבתא, דודים, שכנים או חברים ניצולי שואה, ומעלים את התמונה לאלבום הניצחון באתר Skillit.
למעבר לאלבום הניצחון, לחצו כאן
כל שירותי עמותת אביב לניצולי השואה ניתנים ללא תשלום. ניתן לפנות אל העמותה לקבלת סיוע בטלפון: 5711*.

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן