לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

מופת על עשייה חברתית

%d7%9b%d7%a0%d7%a1-%d7%a9%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa-2016

אות המופת על עשייה חברתית לשנת 2016, הוענק לעמותת אביב לניצולי השואה בכנס שדרות לחברה.  מנכ"לית עמותת אביב לניצולי השואה עו"ד אביבה סילברמן: "בעשייה למען הכלל השמים הם הגבול".

אות המופת על עשייה חברתית של כנס שדרות לחברה לשנת 2016, הוענק בחודש נובמבר האחרון לעמותת אביב לניצולי השואה על פועלה וסיועה למען מיצוי זכויות ניצולי השואה והגדלת המודעות הציבורית לנושא. כנס שדרות לחברה נערך מידי שנה במכללת ספיר, ונחשב לאחד מהכנסים החשובים בישראל בנושאי כלכלה וחברה.

להענקת אות המופת על עשייה חברתית בכנס שדרות שותפה גם המועצה הלאומית להתנדבות. יו"ר המועצה הלאומית להתנדבות עו"ד יורם סגי זקס, העלה על נס את פעילות עמותת אביב לניצולי השואה והודה למנכ"לית העמותה עו"ד אביבה סילברמן על העשייה הברוכה והמשמעותית של העמותה למען ניצולי שואה, מאז הקמתה לפני תשע שנים.

מנכ"לית העמותה עו"ד סילברמן, אשר קיבלה את אות המופת בשם העמותה הודתה לכל מי שלוקח חלק בעשייה הברוכה של העמותה, לצוות העמותה, למתנדבים ותורמים שמאפשרים את המשך הפעילות והעשייה למען ניצולי השואה ואמרה: "הניסיון שלי מוכיח כי בעשייה למען הכלל השמים הם הגבול – וכל אחד יכול לעשות ולתרום למען האחר- למען ניצולי השואה או למען החברה".

סרטון הענקת אות המופת על עשייה חברתית -כנס שדרות 2016

חזרה לניוזלטר לחץ כאן.

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן