לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

ימי מיצוי זכויות – הנגשת הסיוע במיצוי זכויות בקהילה

לאחר שנה של סגרים ומגבלות של ריחוק חברתי, פרויקט ימי מיצוי זכויות שוב פועל בשטח. הפרויקט שמפעילה עמותת אביב לניצולי השואה, מנגיש את הסיוע והליווי המקצועי של העמותה במיצוי זכויות לניצולי שואה בקהילה, בכל רחבי הארץ.  הפעילות מתקיימת במועדוני יום, מועדוני "עמך", קופות חולים, דיור מוגן, בתי אבות, מועצות אזוריות ועוד.

מתנדב ממלא דף איסוף מידע עם ניצולות שואה

הפעילות ביום מיצוי זכויות מתחילה בהרצאה על זכויות ניצולי השואה, שמעביר עו"ד, יועץ זכויות בעמותה. בתום ההרצאה, נציגי העמותה – יועצי זכויות ומתנדבים, יושבים עם ניצולי השואה וממלאים איתם דפי איסוף מידע שעוברים להמשך טיפול בעמותה. לעיתים יש צורך  במפגש נוסף למילוי טפסים ובקשות. יועצי הזכוית שבעמותה ממשיכים בלויי ומעקב אחר כל הבקשות, עד למימוש מכלול הזכויות של ניצולי השואה בארץ ובעולם.

הרצאה בנושא זכויות ניצולי שואה

שיתוף הפעולה של אנשי המקצוע בגופים ובארגונים השונים – עוס"ים, רכזי מועדונים, רכזי קהילה ועוד, חשוב ומשמעותי מאוד להצלחת הפעילות.
כך לדוגמה, ביום מיצוי זכויות שערכנו ל-45 ניצולי שואה בדיור מוגן "עד 120" בתל-אביב, זכינו לשיתוף פעולה מלא 

ניצולי שואה ממלאים דך מידע

ממנהלת השירות לדייר והעובדות הסוציאליות במקום. במפגש הראשון ערכנו הרצאה ואנשי הצוות מילאו עם ניצולי השואה דפי מידע, במפגש השני התקיימו פגישות אישיות עם ניצולי השואה להמשך הליך מיצוי הזכויות. שווי ההטבות שיועצי הזכויות המליצו לניצולי השואה בדיור המוגן עומד על 1,093.800 שקלים לשנה.

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן