לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

חוגגים תשע שנות פעילות

חוגגים תשע שנות פעילות

עמותת אביב לניצולי השואה מציינת בימים אלה תשע שנות פעילות.

דרך ארוכה ומשמעותית עשתה העמותה מאז החלה את דרכה במטרה להפיץ לציבור הרחב את המידע בנושא זכויות ניצולי השואה ולסייע לניצולי השואה למצות את מכלול זכויותיהם. בשנים אלו סייעה העמותה לכ-50,000 ניצולי שואה לקבל זכויות והטבות בשווי של כ- 250 מיליון שקלים! השנה האחרונה היתה שנה חשובה בה העמותה הצליחה להרחיב באופן משמעותי את פעילותה ברחבי הארץ במסגרת מיזם "נקודות זכות"- מרכזי מיצוי זכויות בקהילה שאנו מפעילים יחד עם אשל-ג'וינט ישראל ורשויות מקומיות, ונקודת הייעוץ שאנו מפעילים בשיתוף פדרציית L.A בתל-אביב."

העמותה שמה לעצמה מטרה להרחיב את השירות שלנו לכל ניצולי השואה באשר הם ולשם כך הקמנו מיזם נוסף המנגיש את הסיוע במיצוי זכויות לניצולי שואה מרותקי בית ולניצולי שואה השוהים בדיור מוגן. במסגרת מיזם זה הרחבנו גם את מעגל המתנדבים של העמותה ואנו מקיימים ימי מיצוי זכויות מרוכזים בבתי אבות ומרכזים נוספים המשרתים ניצולי שואה.

עו"ד אביבה סילברמן מסכמת: "אנו מסיימים את העשור הראשון לפעילותנו בסימן צמיחה ועשייה מוגברת ומתוך תחושת דחיפות, מכיוון שניצולי השואה הולכים ומתבגרים וזקוקים לסיוע רב במיצוי הזכויות. תודה לכל מי שלוקח חלק בעשייה הברוכה, פועל ותורם להצלחתנו. אנו מקווים שבשנים הקרובות נצליח להגשים את חזוננו – כל ניצול שואה חי בכבוד וברווחה"!

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן