לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

חדש: מיצוי זכויות בצפון

מיצוי זכויות בצפוןעמותת אביב לניצולי השואה מרחיבה את הסיוע והייעוץ לניצולי שואה בצפון הארץ: "נקודת זכות" על אזורית בחיפה מעניקה סיוע וייעוץ במיצוי זכויות לניצולי שואה תושבי הצפון ללא תשלום!

מיזם "נקודות זכות" – מיצוי זכויות לניצולי שואה בקהילה, ממשיך להתרחב: בחודש נובמבר נפתחה נקודת זכות על אזורית בחיפה בה ניתן סיוע במיצוי זכויות לניצולי שואה תושבי הצפון וסביבת העיר חיפה, לרבות תושבי הקריות, יוקנעם, נשר, הקיבוצים, המושבים והגליל כולו.

מיזם נקודות זכות נוסד לפני כשלוש שנים בשיתוף  אשל-ג'וינט ישראל, במטרה להנגיש את הסיוע במיצוי זכויות לניצולי שואה בתוך הקהילה. למעלה מ-4,000 ניצולי שואה כבר קיבלו סיוע במיזם שפועל ב- 18 נקודות שונות ברחבי הארץ, מתוכם ל- 30% כבר ניתנו הטבות וזכויות בפועל. במסגרת המיזם ניתן לניצולי השואה ובני משפחותיהם ייעוץ וסיוע מקצועי של עו"ד מומחה בזכויות אשר מלווה את ניצולי השואה ובני משפחותיהם לאורך כל התהליך, עד למיצוי ומימוש מכלול הזכויות וההטבות המגיעות להם על פי חוק, בארץ ובחו"ל. הסיוע בנקודות זכות ניתן ללא כל תשלום!

ייחודה של נקודת הזכות העל אזורית בכך שהיא פתוחה בפני כל ניצול שואה ללא קשר למקום מגוריו. הנקודה החדשה מצטרפת לנקודת זכות על אזורית שכבר פועלת מספר שנים בתל-אביב בשיתוף פדרציית L.A.

ניצולי שואה מוזמנים לתאם פגישה עם עו"ד מומחה בזכויות מטעם עמותת אביב לניצולי השואה ולקבל ייעוץ אישי וסיוע בהשגת מכלול הזכויות וההטבות המגיעות להם ללא תשלום.

נקות הזכות העל אזורית פועלת מדי יום ג' ברחוב חסן שוקרי 2 בחיפה, יש לתאם
פגישה בטלפון: 03-6444851.

עיריות ורשויות נוספות המעוניינות להצטרף לפרויקט מוזמנות לפנות לעלמה פרח: rights@avivshoa.co.il

לחזרה לניוזלטר לחץ כאן

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן