לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

זו זכות גדולה לסייע לניצולי השואה

הכירו את נעמי ראובן, יועצת זכויות ותיקה בקו הייעוץ הטלפוני של עמותת אביב לניצולי השואה.

קו הייעוץ הטלפוני של העמותה: 072-2424404,  פועל 24/7 ובכל שנה מטפלים יועצי הזכויות של העמותה בלמעלה מ- 10,000 פניות של ניצולי שואה ובני משפחותיהם ומסייעים להם במיצוי זכויותיהם ללא כל תשלום.

"ניצולי שואה ובני משפחותיהם שפונים לקו הייעוץ מבקשים לברר מהן הזכויות המגיעות להם ובמקרים רבים הסיוע שלנו הוא משנה חיים!", מספר נעמי. "זו זכות גדולה עבורי לסייע לניצולי שואה. לשמוע אותם, להקשיב, להכיל ולתת לתת להם את הכבוד הראוי. בכל יום אני נתקלת מחדש בניצולי שואה ובני משפחה של ניצולי שואה שמופתעים מכך שיש אנשים שרוצים לעזור להם בנעימות, בהקשבה ובמקצועיות וכל זאת ללא תשלום".                          

בשל מורכבות הייעוץ בשיחת טלפון, ממשיכים יועצי הזכויות במעקבים ומלווים את ניצולי השואה עד למיצוי מלא של זכויותיהם, כך היה גם במקרה של אסתר, ניצולת שואה שהגיעה לטיפולה של נעמי בקו הייעוץ. "אסתר סבלה מאוד מבעיות בריאות ופנתה לאוצר בבקשה שיכירו לה במחלות נוספות אך נענתה בשלילה", מספרת נעמי.

"היא התייאשה מהבירוקרטיה ולא האמינה שנצליח לסייע לה. הסברתי לה מהן הזכויות שמגיעות לה והנחיתי אותה אלו מסמכים היא צריכה לבקש מהרופא המטפל וכיצד עליה למלא את הטפסים. הפעם, בזכות הליווי והעזרה שקיבלה, הבקשה אושרה, נקבעו לה אחוזי נכות גבוהים ונוספו לה כ-2,000 שקלים לקצבה החודשית.

זו היתה הפתעה מוחלטת עבור אסתר שלא האמינה שאחרי מאבקים כל כך קשים היא מקבלת את הזכויות עליהן נלחמה והיא הודתה לי בהתרגשות רבה. אני שמחה שהצלחתי לסייע לה לחיות בכבוד את שארית חייה".

חזרה לניוזלטר לחץ כאן…

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן