לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

המצעד השנתי של עמותת ״אביב לניצולי השואה״ נועד להזדהות עם ניצולי השואה, לזכור את הגיבורים ששרדו,
להושיט להם יד ולהעלות מודעות לזכויותיהם. 

 

כמידי שנה בערב יום השואה  בשעה 17:00, יתקיים בתל אביב ה"מצעד למען החיים", שעורכת עמותת ״אביב לניצולי השואה״ במטרה להזדהות עם ניצולי השואה, לזכור את אלה ששרדו את התופת וחיים בינינו, להושיט להם יד ולסייע להם.
המצעד ייפתח בעצרת ברחבת ״הבימה״, אותה ינחה השחקן אורי גוטליב. יישאו בה דברים הגברת הראשונה של התיאטרון, השחקנית גילה אלמגור, עו"ד אביבה סילברמן – מייסדת העמותה וניצולת השואה, חנה קורן. הזמרת עמית פרקש תבצע את שירה "מיליון כוכבים". בתום העצרת יצאו מאות המשתתפים לצעוד לאורך שדרות רוטשילד, יד ביד, צעירים ומבוגרים עם ניצולי שואה.

עו״ד אביבה סילברמן, מייסדת עמותת אביב לניצולי השואה :"חיים בינינו היום כ- 200 אלף ניצולי שואה, גיבורים ששרדו את הנורא מכל. ביום השואה כולנו מתייחדים עם זכרם של הנספים בשואה, ובערב יום השואה העמותה מזמינה אתכם לצעוד יחד עם ניצולי השואה יד ביד במצעד למען החיים, על מנת להזדהות איתם, להושיט להם יד ולסייע להם בכל דרך אפשרית. זה הזמן לעזור!".

עמותת ״אביב לניצולי השואה" פועלת על מנת שניצולי השואה ימצו את מכלול הזכויות וההטבות שמגיעות להם על פי חוק. מימוש זכויות אלה יכול להוות את ההבדל בין עוני לחיים בכבוד ורווחה. העמותה מסייעת לניצולי שואה ובני משפחותיהם בעזרת עורכי דין מומחים בתחום הזכויות כאשר כל העזרה ניתנת ללא כל תשלום. העמותה מפעילה קו סיוע טלפוני 24/7 וכן את מיזם נקודות זכות – מרכזי ייעוץ לזכויות ניצולי שואה בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ ומנגישה את הסיוע לניצולי שואה עד לביתם.  לצד הסיוע הפרטני עוסקת העמותה בהדרכה מקצועית לאנשי מקצוע הבאים במגע עם אוכלוסיית הניצולים, על מנת שגם אלו יסייעו באיתור הנזקקים לסיוע ובהעלאת המודעות לזכויותיהם בתוך הקהילה בה הם חיים.

כל שירותי העמותה ניתנים ללא תשלום. בשנות פעילות סייעה העמותה ללמעלה מ- 60,000 ניצולי שואה להשיג קצבאות והטבות בשווי של 350 מיליון  ₪. ניתן לפנות אל העמותה לקבלת סיוע או תרומות, באמצעות אתר האינטרנט www.avivshoa.co.il או בטלפון: 7511*.

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן