לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

יש לי תחושת סיפוק עצומה כשאני מתנדבת בעמותה

סיפוק בהתנדבותהכירו את שרית חכמון, מתנדבת של עמותת אביב לניצולי השואה ואת רוזה קלדרון, ניצולת שואה בת 80, תושבת יפו, שקיבלה סיוע מהעמותה במסגרת מיזם "סיוע לניצולי שואה מרותקי בית", אותו מנהלות עו"ד נועה שיין, ודיקלה יחידי, רכזת מתנדבים.

במסגרת המיזם, מגיעים מתנדבים שהוכשרו כ"שליחי זכויות", לבתיהם של ניצולי שואה הסובלים ממוגבלות פיזית ומרותקים לביתם, ומסייעים להם במיצוי זכויותיהם, לאחר שקיבלו הדרכה והנחיות מעורכי דין אשר מנחים את המתנדבים כיצד לפעול באופן אישי מול כל ניצול שואה. המתנדבים מלווים את ניצולי השואה במסגרת הפרויקט עד למימוש מכלול הזכויות המגיעות להם.

שרית חכמון, המתנדבת במיזם, ביקרה את רוזה בביתה וסייעה לה להגיש בקשה לתגמול מוגדל לפי הכנסה, תגמול הניתן לניצולי שואה שהכנסותיהם נמוכות. הבקשה אושרה וכיום רוזה מקבלת תוספת של 3,000 שקלים לקצבתה החודשית.

"יש לי תחושת סיפוק עצומה כשאני מתנדבת בעמותה ונפגשת עם ניצולי השואה", מספר שרית. "אני דור שלישי לניצולי שואה ומאוד מתחברת לגיל השלישי. אני נהנית להגיע, לדבר עם הניצולים ולהקשיב להם. אני יודעת שהעזרה הקטנה שלי היא כל-כך משמעותית וממש משנה חיים לניצולי השואה, כמו במקרה של רוזה, שכעת תוכל לחיות בכבוד, וזה ממלא את ליבי באושר".  

חזרה לניוזלטר לחץ כאן…

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן