לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

לסיוע במיצוי זכויות ללא תשלום:   5711* info@avivshoa.co.il

חיים חדשים בזכות סיוע במיצוי זכויות

מיצוי זכויות בצפון

אריה שוצקי (80), ניצול שואה מצרפת, עלה לבדו לישראל לפני עשר שנים. מאז שעלה לארץ הוא חי בדוחק בעזרת קצבה מינימלית שקיבל כניצול שואה והתקשה להתקיים. לפני כשנתיים יצר קשר עם עמותת אביב לניצולי השואה ומאז השתנו חייו ללא היכר.

"אני לא ידעתי דבר על הזכויות שלי עד שפגשתי עורך דין של העמותה", מספר אריה. "אף אחד לא סיפר לי על הזכויות וההטבות להם אני זכאי. כששמעתי על העמותה מיהרתי להתקשר ולבקש סיוע". אריה נפגש עם עו"ד דוד נויהוף בנקודת הייעוץ של העמותה הפועלת בשיתוף פדרציית L.A בבית החולים השיקומי רעות בתל-אביב. עו"ד נויהוף מילא עבורו בקשות להטבות מהאוצר ובין היתר גם בקשה לתגמול מוגדל.

עם קבלת ההטבה שהגדילה את קצבתו באופן משמעותי, עבר אריה להתגורר בהוסטל בקרית ים. בינתיים החמיר מצב בריאותו והוא פנה שוב לעמותה והוזמן לפגישה ב"נקודת זכות" בקרית ים הפועלת בשיתוף אשל ג'וינט ישראל, הקרן לרווחת נפגעי השואה ועיריית קרית ים.

יועצת הנקודה עו"ד נועה שיין, הגישה עבורו בקשה להחמרה במצבו הרפואי. בנוסף, עו"ד שיין שלחה עבורו בקשה לקבלת מענק עבור ילדות אבודה בסך 2,500 יורו מוועידת התביעות. הרשות לזכויות ניצולי השואה אישרה את הבקשה והמשמעות היא תוספת של 5,000 שקלים לקצבתו החודשית. "הקצבה שאני מקבל עכשיו שינתה את חיי והעניקה לי עצמאות כלכלית", אומר אריה. "מצאתי אצל עו"ד שיין אוזן קשבת, יחס חם, סבלני ובעיקר מקצועי. השירות ניתן לי ללא תשלום ואני ממליץ לכל ניצול שואה לפנות עמותת אביב לניצולי השואה ולברר את הזכויות שלו".

Call Now

כבר עיגלת לטובה?

האגורות הקטנות שלך יכולות לשנות הרבה!

דילוג לתוכן